Monday, June 8, 2009

PAS adalah bahtera yang selamat


1) Itulah ungkapan yang sesuai dgn asas perjuangan PAS. Ianya mampu menyelamatkan seluruh rakyat Malaysia dalam pelbagai maksiat & malapetaka. Dan bagi sesiapa yg meninggalkan bahtera ini, mereka pasti akan tenggelam.

2) Perjuangan yang tidak mementingkan hak peribadi @ individu tertentu. Ianya diakui oleh pelbagai pihak termasuk orang non-muslim. Buktinya, wujud suatu cabang sokongan padu iaitu Kelab Penyokong PAS, yangmana ianya dikelolai oleh 100% non-muslim.

3) Ianya ditubuhkan adalah semata-mata untuk menegakkan agama Allah, dengan berpandukan Al-Quran & Sunnah Rasulullah saw. Allah swt memerintahkan supaya kita mengutamakan pendamaian kerana matlamat adalah untuk menyelamatkan manusia.

4) Jika ada sesiapa yg telah mengkaji sejarah PAS, mereka pasti sedar akan peningkatan gerak kerja PAS dalam menuju mensyariatkan Islam yang syumul tanpa sebarang penolakan hukum asal. Tiada satu undang2 yg layak menggantikan hukum Allah..

5) Insyaallah... ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN... Islam adalah perkara utama yg perlu ada dalam jiwa setiap manusia. Jika ianya hilang, maka tiada makna lagi untuk hidup.

--- ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN ---

No comments:

Post a Comment

 

blogger templates | Make Money Online