Saturday, April 17, 2010

Najib mahu jaga hubungan dengan Barrack Obama...


1) Sejak isu APCO Worldwide dibangkitkan Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim di parlimen awal April ini, tidak ada sepatah respons pun didengari daripada Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Razak.

2) Nampaknya mereka tidak ada pilihan melainkan meneruskan pelaksanaan APCO dengan melibatkan kewangan yg banyak tanpa mengambil endah pendedahan Pakatan Rakyat yg APCO ini didalangi oleh wakil Zionis dan Israel yg memungkinkan keselamatan negara kita terancam.


3) Sehingga kini, tiada sebarang respons dari kerajaan apabila ahli-ahli parlimen PAS berjumpa dengan Majlis Raja-Raja Melayu baru-baru... untuk memperbincangkan isu APCO dalam kerajaan.


4) Najib tidak berani untuk mengambil apa-apa keputusan mengenai Zionis. Kalau beliau mengambil tindakan misalnya menghentikan APCO sudah pasti akan dilihat Obama sebagai bertentangan dengan polisi Amerika Syarikat yg berbaik dengan Israel.


5) Oleh kerana itu, Najib tidak akan hiraukan kehendak rakyat, kerana semata-mata beliau mahu menjaga hati Amerika untuk bertemu dan mendapat imej yg baik daripada Obama.-

2 comments:

  1. Biar la dia berkawan... dia dh x de kwn tu..

    ReplyDelete
  2. Najib ni bengong sikit... x kira musuh ke kawan asal dia dikambing hitam sudah lah

    ReplyDelete

 

blogger templates | Make Money Online